Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Танасійчук, Юлія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-25T08:42:37Z | - |
dc.date.available | 2020-11-25T08:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104 | - |
dc.description.abstract | На основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[613/614:17.022] | - |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245 | - |
dc.subject | когнітивно-змістовий критерій | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk_UA |
dc.subject | власне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.title | Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KOHNITYVNO-ZMISTOVYY KRYTERIY HOTOVNOSTI MAYBUTNIKh UChYTELIV FIZYChNOYi KULTURY DO FORMUVANNYa V UChNIV TsINNISNOHO STAVLENNYa DO VLASNOHO ZDOROVYa.pdf | Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151. | 517,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.