Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанасійчук, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-25T08:42:37Z-
dc.date.available2020-11-25T08:42:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТанасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність.uk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[613/614:17.022]-
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245-
dc.subjectкогнітивно-змістовий критерійuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectмайбутні учителіuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectціннісне ставленняuk_UA
dc.subjectвласне здоров’яuk_UA
dc.subjectздоровий спосіб життяuk_UA
dc.titleКогнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’яuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOHNITYVNO-ZMISTOVYY KRYTERIY HOTOVNOSTI MAYBUTNIKh UChYTELIV FIZYChNOYi KULTURY DO FORMUVANNYa V UChNIV TsINNISNOHO STAVLENNYa DO VLASNOHO ZDOROVYa.pdfТанасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151.517,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.