Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104
Title: Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я
Authors: Танасійчук, Юлія Миколаївна
Keywords: когнітивно-змістовий критерій
готовність
майбутні учителі
фізична культура
ціннісне ставлення
власне здоров’я
здоровий спосіб життя
Issue Date: 2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Танасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:796]:[613/614:17.022]
DOI;10.31499/2307-4914.1(21).2020.210245
Abstract: На основі аналізу наукової літератури з питань структури готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я визначено зміст та структуру когнітивно-змістового критерію. Проаналізовано складові когнітивно-змістового критерію. Охарактеризовано місце когнітивно-змістового критерію в структурі готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Як структурні елементи в дослідженні розглядаються знання про здоров’я як професійну цінність.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13104
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOHNITYVNO-ZMISTOVYY KRYTERIY HOTOVNOSTI MAYBUTNIKh UChYTELIV FIZYChNOYi KULTURY DO FORMUVANNYa V UChNIV TsINNISNOHO STAVLENNYa DO VLASNOHO ZDOROVYa.pdfТанасійчук Ю. М. Когнітивно-змістовий критерій готовності майбутніх учителів фізичної культури до формування в учнів ціннісного ставлення до власного здоров’я. Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць. 2020. Вип. 1(21). Ч.2. С. 142‒151.517,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.