Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115
Title: ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ
Authors: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Keywords: готовність
соціальний педагог
емоційний розвиток дітей
Issue Date: Jun-2020
Publisher: Видавництво і друкарня – Видавничий дім «Гельветика».м. Запоріжжя
Citation: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 268 с. Т. 2.
Series/Report no.: УДК;378.018.8:37.013.42-051]:159.942-053.4/.6
Abstract: У статті розкрито сутність та структуру готовності майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей. Визначено, що одним із пріоритетних напрямів роботи соціального педагога в закладах дошкільної освіти є гармонійний емоційний розвиток дітей, що сприяє формуванню їхньої здатності розрізняти емоції за їх зовнішнім проявом, емоційні стани інших людей, адекватно виражати свій емоційний стан, керувати власною поведінкою, а також розвиток моральних, соціальних, естетичних, пізнавальних почуттів. Розглянуто проблеми, які має вирішувати соціальний педагог, а також особливості роботи соціальних педагогів з дітьми, адже соціальні педагоги допомагають вихованцям опановувати свій соціальний досвід, увійти в систему соціальних відносин, поширювати або розв’язувати складні міжособистісні зв’язки. На основі аналізу наукової літератури, автори подають авторське тлумачення поняття «готовність майбутніх соціальних педагогів до емоційного розвитку дітей».
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13115
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.