Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13129
Title: Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти
Authors: Гончар, Інна Григорівна
Keywords: психолого-педагогічний супровід
діти з особливими освітніми потребами
команда супроводу
принципи супроводу
Issue Date: 2019
Publisher: Науковий журнал «Інноваційна педагогіка»
Citation: Гончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти / І. Г. Гончар // Науковий журнал «Інноваційна педагогіка». ‒ Одеса. – Вип. 11. ‒ Том 2. ‒2019. ‒ С. 144‒148.
Abstract: Стаття присвячена особливостям психолого-педагогічного супроводу дітей з інвалідністю. Встановлено, що психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти характеризується як: система допомоги, технологія з розвитку потенціалу, комплекс заходів, вид взаємостосунків, спеціально створенні умови, кінцевою метою яких виступає навчання, виховання, розвиток та адаптація дітей з особливими потребами відповідно до можливостей власного розвитку. Охарактеризовано принципи, мету, завдання та алгоритм психолого-педагогічного супроводу. Визначено, що до суб’єктів супроводу належать: діти з особливими потребами; діти, розвиток яких відбувається відповідно до фізіологічних норм та вікових особливостей; педагоги та адміністрація; батьки дітей з особливими потребами та батьки дітей, розвиток яких відповідає віковим нормам. Охарактеризовано зміст психолого-педагогічного супроводу з кожним суб’єктом. Визначено критерії ефективності психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13129
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psuhologo-pedagogichnuy syprovid.pdf229,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.