Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13166
Title: ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДІДЖИТАЛ- ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ СЬОГОДЕННЯ
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: Діджитал
Інтернет
Маркетинг
Інтернет-маркетинг
Соціальні мережі
Інтернет-магазин
Issue Date: 30-Oct-2020
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Барвінок М.В. Основні аспекти діджитал- та Інтернет-маркетингу сьогодення. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (30 жовтня 2020 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. – 268 с.
Series/Report no.: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Abstract: Інтернет-маркетинг в Україні розвиватиметься стрімко в найближчі роки, оскільки на ринок виходять закордонні компанії з потужним вебпредставництвом, численні мультинаціональні інтернет-магазини, якими українці користуються вже сьогодні. Аби складати їм гідну конкуренцію, вітчизняний бізнес має звернути більше уваги на інструменти інтернетмаркетингу та вивчатиме його основні тренди, створюючи якісну інтернетстратегію свого підприємства, борячись за клієнта та власне процвітання.
Description: Інтернет-середовище сьогодні – не просто місце збереження та обміну текстової, графічної, аудіо- та відеоінформації. Для людей третього тисячоліття – це середовище існування на рівні з реальним світом. За даними аналітиків, доросла людина в середньому близько 6 годин в день взаємодіє з всесвітньою мережею: працюючи, спілкуючись, навчаючись та купуючи
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13166
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barvinok_tezu.pdfТези1,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.