Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
Назва: Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання
Автори: Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
Ольховецький, Сергій Миколайович
Ключові слова: мотивація
навчання
молодший школяр
стимулювання
Дата публікації: 6-бер-2020
Видавництво: Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Бібліографічний опис: Перепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151.
Серія/номер: УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063)
С;91
Короткий огляд (реферат): Вивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив, зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування свідомої особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перепелюк_Ольховецький.pdf319,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.