Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
Назва: | Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання |
Автори: | Перепелюк, Тетяна Дмитрівна Ольховецький, Сергій Миколайович |
Ключові слова: | мотивація навчання молодший школяр стимулювання |
Дата публікації: | 6-бер-2020 |
Видавництво: | Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
Бібліографічний опис: | Перепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151. |
Серія/номер: | УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063) С;91 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив, зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування свідомої особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перепелюк_Ольховецький.pdf | 319,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.