Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225
Назва: ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ»
Автори: Кравченко, Оксана Олексіївна
Ключові слова: гендер
історія соціальної роботи
соціальний працівник
особистість
студент
освітній процес
Дата публікації: гру-2018
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Гендерний підхід у процесі вивчення навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи». Соціальна освіта та соціальна робота. – 2018. – № 1. – С. 58-67.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових праць, упровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід під час вивчення навчального курсу «Історія соціальної роботи» сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, увести в науковий дискурс інформацію про внесок жінки в історію соціальної роботи, зіставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях установлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225
ISBN: 2618-0715
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.