Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧучаліна, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-12-29T08:06:19Z-
dc.date.available2020-12-29T08:06:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЧучаліна Ю.М. Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів. Інноваційна педагогіка. Випуск 27. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 180-185.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6093-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13431-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність організації та особливості діяльності Бізнес-центру, що функціонує в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Автор доводить, що Бізнес- центр, пропонуючи здобувачам вищої освіти широку палітру проєктів, в умовах невключення спеціальних економічних дисциплін в освітні програми для здобуття різного фаху (крім економічного) є важливою формою набуття економічних знань і компетентностей студентами різних факультетів. Діяльність Бізнес-центру спрямована на сприяння всебічному інтелектуальному розвитку студентів, формування економічної культури, підготовку спеціалістів, які відповідають викликам сьогодення, здатні впевнено використовувати набуті знання, навички, компетентності в конкретній ситуації, постійно оновлювати й удосконалювати отримані знання в нових економічних умовах. Бізнес-центр окреслив перед собою низку важливих завдань, зокрема: забезпечення практичної спрямованості навчання студентів методом «навчання дією»; створення студентських команд в УДПУ для навчання різних груп населення принципам ринкової економіки та основам бізнесу, правовим аспектам підприємницької діяльності, поширення комп’ютерної грамотності, тобто популяризація ідей бізнес-освіти і формування економічної культури населення; розширення кількості людей, задіяних в економіці, бізнесі, бізнес-освіті; створення моди на економічну грамотність та активну життєву позицію (підприємництво як засіб вираження); залучення студентів у проєктну діяльність (самостійне створення бізнес-ігор та інших проєктів). На студентів покладена велика відповідальність у роботі, що надихає і стимулює їх до розширення кругозору та поглиблення економічних знань. Навчаючи інших, студенти набувають глибшого розуміння законів вільного підприємництва, отримують унікальний досвід і розвивають лідерські здібності, необхідні для майбутньої кар’єри.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherОдеса: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017:330.16-
dc.relation.ispartofseriesDOI;https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/27.36-
dc.subjectБізнес-центрuk_UA
dc.subjectекономічна культураuk_UA
dc.subjectекономічні знанняuk_UA
dc.subjectекономічні компетентностіuk_UA
dc.subjectметод «навчання дією»uk_UA
dc.titleБізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf312,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.