Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13431
Назва: | Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів |
Автори: | Чучаліна, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | Бізнес-центр економічна культура економічні знання економічні компетентності метод «навчання дією» |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Одеса: Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Чучаліна Ю.М. Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів. Інноваційна педагогіка. Випуск 27. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 180-185. |
Серія/номер: | УДК;378.017:330.16 DOI;https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/27.36 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність організації та особливості діяльності Бізнес-центру, що функціонує в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Автор доводить, що Бізнес- центр, пропонуючи здобувачам вищої освіти широку палітру проєктів, в умовах невключення спеціальних економічних дисциплін в освітні програми для здобуття різного фаху (крім економічного) є важливою формою набуття економічних знань і компетентностей студентами різних факультетів. Діяльність Бізнес-центру спрямована на сприяння всебічному інтелектуальному розвитку студентів, формування економічної культури, підготовку спеціалістів, які відповідають викликам сьогодення, здатні впевнено використовувати набуті знання, навички, компетентності в конкретній ситуації, постійно оновлювати й удосконалювати отримані знання в нових економічних умовах. Бізнес-центр окреслив перед собою низку важливих завдань, зокрема: забезпечення практичної спрямованості навчання студентів методом «навчання дією»; створення студентських команд в УДПУ для навчання різних груп населення принципам ринкової економіки та основам бізнесу, правовим аспектам підприємницької діяльності, поширення комп’ютерної грамотності, тобто популяризація ідей бізнес-освіти і формування економічної культури населення; розширення кількості людей, задіяних в економіці, бізнесі, бізнес-освіті; створення моди на економічну грамотність та активну життєву позицію (підприємництво як засіб вираження); залучення студентів у проєктну діяльність (самостійне створення бізнес-ігор та інших проєктів). На студентів покладена велика відповідальність у роботі, що надихає і стимулює їх до розширення кругозору та поглиблення економічних знань. Навчаючи інших, студенти набувають глибшого розуміння законів вільного підприємництва, отримують унікальний досвід і розвивають лідерські здібності, необхідні для майбутньої кар’єри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13431 |
ISSN: | 2663-6093 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 312,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.