Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13533
Title: Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини.
Authors: Станішевська, Вікторія Іванівна
Keywords: внутрішньоосибистісні конфлікти
пісочна терапія
арт-терапія,
творчість
Issue Date: May-2020
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Станішевська В. І. Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції(м. Умань, 14 травня 2020 року) / За заг. ред. Т.Д. Перепелюк / М-во освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ФСПО. Умань, 2020. С.83-85
Series/Report no.: УДК;159.98-048.88]-05(06)
Abstract: Орієнтація на врахування індивідуальних здібностей. потреб, інтересів кожної дитини вимагає від психолога знання інноваціійних тенденцій в роботі, володіння сучасними особистісно орієнтовними технологіями. Одним із шляхів реалізації іноваційного підходу до навчання і виховання та психокорекції дітей є використання пісочної терапії. Хоча дана технологія є нетрадиційною, малопоширеною але володіє значним корекційно – розвивальним, діагностичним, освітньо – вихововним, психотерапевтичним потенціалом у роботі з дітьми.
Description: Немає на світі нічого простішого й доступнішого, зручнішого й різноманітнішого, живішого й об’ємнішого, ніж гра з піском. Недарма дітей так манять пісочниці. Пісок — дивний природний матеріал, здатний передати одночасно багато чого: відчуття розмаїтості природи, відчуття можливостей свого тіла і сутності життя взагалі з його плинністю, непередбачуваністю, безліччю форм.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13533
Appears in Collections:Факультет фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.