Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644
Title: Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Стеценко, Надія Миколаївна
Keywords: управлінська компетентність
менеджер освіти
дистанційне навчання
онлайн-заняття
ІКТ
електронне освітнє середовище
віртуальна дошка
Google Meet
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-освітнє середовище
Issue Date: Jan-2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Стеценко Н., Ткачук Г. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. №79 (том2). С.135-139. URL: http://chasopys.ps.npu.kiev.ua/archive/79/part_2/31.pdf
Series/Report no.: УДК;378.018.8:[37.07:005-051]:37.07]:378.018.43
Abstract: У статті описано досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Визначено готовність, здатність та уміння майбутніх менеджерів працювати в умовах дистанційного навчання та використання електронного освітнього середовища. Автори розглядають три основні види навчальної діяльності, які можна організувати в умовах дистанційного навчання – онлайн-заняття, самостійна робота з використанням ІКТ та частково навчальна і виробнича практика. На конкретних прикладах розглянуто використання тих чи інших засобів для організації навчальної діяльності майбутніх менеджерів освіти. Для проведення онлайн-занять авторами пропонуються такі середовища як BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom тощо. Для організації групової роботи студентів розглядається функція віртуальної дошки платформи Google Meet та вимоги до такої діяльності. Формування управлінської компетентності також можна ефективно здійснювати в межах самостійної роботи з використанням ІКТ. Зокрема, студентам пропонується здійснювати огляд освітніх вебресурсів для формування навичок критичного оцінювання онлайн-джерел. Для організації науково-дослідної самостійної роботи виконуються завдання в середовищі Moodle та в межах університетського репозитарію. Важливим етапом на шляху до формування управлінської компетентності визначено навчальну та виробничу практику, яка частково може бути організована засобами ІКТ. У роботі наведено приклади та завдання, які можна вирішувати засобами ІКТ та електронного освітнього середовища. Авторами описано досвід організації управлінських практик майбутніх менеджерів освіти у період поширення коронавірусної інфекції (COVID-19). Для об’єктивного оцінювання управлінської компетентності авторами запропоновано поточне тестування, компетентнісне тестування для підсумкової атестації, анкетування після проходження практик.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13644
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk-Stecenko-2021.pdf356,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.