Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13671
Назва: Системно-інтегративний підхід до викладання фундаментальних наук у процесі підготовки учителів природничих дисциплін освітнього ступеня Магістр
Автори: Ільніцька, Катерина Сергіївна
Краснобокий, Юрій Миколайович
Ткаченко, Ігор Анатолійович
Ключові слова: інтеграція
наукова картина світу
фундаментальні взаємодії
світові константи
теорії об’єднання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Посвіт
Бібліографічний опис: Ільніцька К.С., Краснобокий Ю.М., Ткаченко І.А. Системно-інтегративний підхід до викладання фундаментальних наук у процесі підготовки учителів природничих дисциплін освітнього ступеня Магістр. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том V: Динаміка наукових та освітніх досліджень в умовах пандемії [колективна монографія] / [Наукова редакція: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Херсон: Посвіт, 2021. С. 395 – 414.
Короткий огляд (реферат): Ця стаття присвячена питанням інтегративного підходу до підготовки вчителів-магістрів у процесі опанування ними циклу фундаментальних наук (фізики, астрономії, астрофізики, космології, космогонії, хімії). Спільним матеріалом програм цих навчальних дисциплін є уявлення про фундаментальні взаємодії в природі, які визначають будову, структурну єдність і еволюцію Всесвіту: гравітаційну, слабку, електромагнітну і сильну.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13671
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Системно-інтегративний підхід до викл-ння фундамент. наук.pdf372,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.