Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13743
Назва: МІЖНАРОДНІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ТА СТАНДАРТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
Автори: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Ключові слова: кваліфікаційні вимоги
стандарти професійної підготовки
національна кваліфікаційна рамка
професійна підготовка вчителя іноземних мов
якість формальної педагогічної освіти
Європейський освітній простір
Дата публікації: 2-сер-2021
Видавництво: Херсонський державний університет, оформлення «Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Колісніченко А. І. Міжнародні кваліфікаційні вимоги та стандарти підготовки вчителів іноземних мов у Європейському освітньому просторі. Збірник наукових праць "Педагогічні науки". Херсон, 2021. Вип. 95. С. 98-103.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81’243]:[006.032:[061.1ЄС:37]]
DOI;10.32999/ksu2413-1865/2021-95-14
Короткий огляд (реферат): Наукова стаття присвячена питанню формування переліку міжнародних кваліфікаційних вимог та загальних і специфічних стандартів до підготовки вчителів іноземних мов у європейській моделі педагогічної освіти. Авторка висвітлює стан дослідженості питання та здійснює аналіз загальноєвропейських вимог до професії педагога загалом та вчителя іноземних мов зокрема, який дав можливість дослідити ключові аспекти професії та шляхи її розвитку у найближчій перспективі. Визначено актуальність досліджуваного питання, яка полягає у впровадженні та дотриманні запропонованих міжнародних вимог у процесі підготовки вчителів іноземних мов протягом формальної педагогічної освіти. У публікації наведено визначення поняття «професійна підготовка вчителя іноземних мов» унаслідок чого аналізується відповідність програм підготовки вчителів міжнародним вимогам та стандартам, які впроваджені у європейському освітньому просторі. У статті здійснюється огляд етапів створення міжнародної кваліфікаційної рамки, та передумови її виникнення, а також з’ясовано, яка рамка було базовою та час її прийняття і запровадження. Авторка розкриває особливості національних кваліфікаційних рамок країн Європи, їх мету створення та функції. У публікації визначено етапи створення переліку міжнародних вимог до якості кваліфікацій фахівців, описані їхня суть та особливості. У результаті дослідження виявлено структурні компоненти кваліфікаційної рамки, серед яких: знання, уміння, компетентності. Також наведено структуру кваліфікаційних вимог до професії вчителя іноземних мов. В процесі огляду кваліфікаційної рамки у питанні якості підготовки фахівців виокремлено вимоги до професійної підготовки, які зазначені в освітніх стандартах окремих країн, та розкрите поняття стандарту у педагогічній освіті. Виокремлено чотири основних цілі укладання міжнародних стандартів для підготовки вчителів та їх види. Визначено перелік стандартів для підготовки майбутніх учителів іноземних мов, які поділяються на три базові секції: професійні цінності та якості; професійні знання та вміння; професійні навички. У результаті дослідження кваліфікаційних вимог кваліфікаційної рамки, міжнародних вимог та стандартів навчання іноземних мов виявлено позитивний виплив на якість підготовки вчителів іноземних мов у педагогічній освіті Європейського освітнього простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13743
ISSN: 2413-1865
2663-2772
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колісніченко_репозитарій_Херсон.pdf494,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.