Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13866
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возносименко, Дарія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-20T10:30:59Z | - |
dc.date.available | 2021-09-20T10:30:59Z | - |
dc.date.issued | 2021-05 | - |
dc.identifier.citation | Возносименко Д. А. Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика». Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 12-17 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2519-2361 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13866 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення дисципліни «Вища математика». Розкрито сутність таких понять як: «компетентнісний підхід», «математична компетентність». З’ясовано, що випускник ЗВО повинен вміти будувати математичні моделі, ставити математичні задачі, вибирати необхідний математичний метод і алгоритм для розв’язання задач, застосовувати для розв’язку задач чисельні методи з використанням сучасної комп’ютерної техніки, на основі проведеного математичного аналізу виробляти практичні рекомендації. Наведено приклади задач, у яких розкрито зв’язок математики з природничими науками. У статті зазначено, що особливостями викладання вищої математики для студентів спеціальності «Природничі науки» має бути: логічне та комплексне викладання класичних математичних понять і методів, які мають практичне використання в хімії, фізиці, біології; реалізація тісного зв’язку математики з дисциплінами природничого циклу,тобто викладання класичних розділів математики слід супроводжувати ілюстраціями на основних сучасних природничих понять та розв’язуванням актуальних задач; органічне поєднання математики з природничими дисциплінами, у процесі викладання яких використовуються математичні поняття і методи. Встановлено, що освіта має бути орієнтована на виховання математичного мислення, яке у своєму розвинутому вигляді означає здатність створювати математичні структури, уміння аналізувати їх властивості, а також інтерпретувати результати аналізу. Зазначено, що формування математичної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Природничі науки» є складним процесом реалізації завдань вищої математичної освіти і вимагає підготовленості викладачів математичних дисциплін до моделювання цього процесу. | uk_UA |
dc.publisher | СумДПУ імені А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378.016:51 | - |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | математичні методи | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | математична підготовка | uk_UA |
dc.title | Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика» | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Возносименко_1.pdf | 459,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.