Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13866
Title: | Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика» |
Authors: | Возносименко, Дарія Анатоліївна |
Keywords: | компетентність математична компетентність математичні методи студенти математична підготовка |
Issue Date: | May-2021 |
Publisher: | СумДПУ імені А.С. Макаренка |
Citation: | Возносименко Д. А. Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика». Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. №17(1), 2021 с. 12-17 |
Series/Report no.: | УДК;378.016:51 |
Abstract: | У статті висвітлено проблему формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення дисципліни «Вища математика». Розкрито сутність таких понять як: «компетентнісний підхід», «математична компетентність». З’ясовано, що випускник ЗВО повинен вміти будувати математичні моделі, ставити математичні задачі, вибирати необхідний математичний метод і алгоритм для розв’язання задач, застосовувати для розв’язку задач чисельні методи з використанням сучасної комп’ютерної техніки, на основі проведеного математичного аналізу виробляти практичні рекомендації. Наведено приклади задач, у яких розкрито зв’язок математики з природничими науками. У статті зазначено, що особливостями викладання вищої математики для студентів спеціальності «Природничі науки» має бути: логічне та комплексне викладання класичних математичних понять і методів, які мають практичне використання в хімії, фізиці, біології; реалізація тісного зв’язку математики з дисциплінами природничого циклу,тобто викладання класичних розділів математики слід супроводжувати ілюстраціями на основних сучасних природничих понять та розв’язуванням актуальних задач; органічне поєднання математики з природничими дисциплінами, у процесі викладання яких використовуються математичні поняття і методи. Встановлено, що освіта має бути орієнтована на виховання математичного мислення, яке у своєму розвинутому вигляді означає здатність створювати математичні структури, уміння аналізувати їх властивості, а також інтерпретувати результати аналізу. Зазначено, що формування математичної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Природничі науки» є складним процесом реалізації завдань вищої математичної освіти і вимагає підготовленості викладачів математичних дисциплін до моделювання цього процесу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13866 |
ISSN: | 2519-2361 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Возносименко_1.pdf | 459,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.