Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13890
Назва: Combination of Conventional and Innovative Methods of Teaching Healthcare Disciplines in the Training of Future Teachers
Інші назви: Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів
Автори: Кравченко, Леся Василівна
Ключові слова: навчання в школі
підготовка педагогів
якість викладання
наставництво
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид-во Мукачівського державного університету
Бібліографічний опис: Кравченко Л.В. Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів: Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»: зб.наук.пр./Ред.кол.: Бочелюк В.Й. (гол.ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. Том 7, №3. – С.118-125.
Серія/номер: УДК;378.016:378.22(07)
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки сучасної системи навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх вчителів із використанням поєднання традиційних та інноваційних методів навчання. У зв'язку з цим, дана стаття спрямована на виявлення основних факторів впливу на якість освіти майбутніх вчителів, розкриття методів модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, опис головних аспектів формування фахового вчителя, спрогнозувати та обґрунтувати можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів для системи освіти та суспільства в цілому. Провідним методом до дослідження даної проблеми є системний аналіз, який можна застосовувати з метою вивчення поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів. Також в процесі написання цієї статті були використані такі методи дослідження, як: метод логічного аналізу, порівняльний метод, методи синтезу і дедукції, метод класифікації. У статті представлені результати проведеного аналізу, розкриті основні фактори впливу на якість освіти майбутніх вчителів, виявлені методи модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, описано головні аспекти формування професійного та успішного педагога, було прогнозовано та обґрунтовано можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів; результати представлені у виді таблиць та рисунків. Матеріали статті становлять практичну цінність для викладачів та студентів педагогічних вищих навчальних закладів, працівників Міністерства Науки і Освіти України, громадських активістів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13890
ISSN: 2413-3329
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 3_118-125.pdf921,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.