Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912
Назва: Історія розвитку інклюзивної освіти
Автори: Матрос, Ольга Олександрівна
Ключові слова: особи з інвалідністю
інклюзивна освіта
історія становлення
благочинство
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: ФОП Ямчинський О.В.
Бібліографічний опис: Матрос О. Історія розвитку інклюзивної освіти. Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота в закладі освіти: теорія та практика : колективна монографія / [І.В. Албул, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко [та ін.]; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. С.182–201. (376 с.)
Серія/номер: УДК;37.013.42(02)
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано історичні процеси та етапи становлення і розвитку освітньо-виховних інституцій, навчальних закладів різних типів та загалом освітньої системи осіб з порушеннями розвитку в Україні (системи спеціальної освіти) бачиться як розмаїтий, суперечливий процес, детермінований розвитком суспільства упродовж кількох століть.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матрос О.О. Історя розвитку інклюзивної освіти.pdf12,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.