Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13961
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Автори: Бовкун, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: взаємодія суб’єктів господарювання
зовнішнє середовище
маркетинг відносин
інтелектуальний капітал
Консалтингова взаємодія
Дата публікації: 2021
Видавництво: НУБіП України
Бібліографічний опис: Бовкун О. А. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез II Міжнародної науково-практичної конференції К.: НУБіП України, 2021. 39-41 с.
Серія/номер: УДК;658.5/.8:631.1
Короткий огляд (реферат): На сьогодні, в умовах нестабільності зовнішнього середовища в Україні відбувається жвава дискусія щодо теоретичних та методологічних положень, які застосовуються під час дослідження управління економічних та соціальних систем підприємств у стратегічній перспективі. Соціальні, нормативно- законодавчі, фінансово-економічні проблеми функціонування вітчизняних підприємств потребують адекватного, своєчасного та ефективного вирішення. Враховуючи потенційні спроможності та напрямки професійної сфери консалтингових компаній, розгляд теоретичних засад щодо особливості створення дієвого взаємозв’язку між підприємствами України та консалтинговими компаніями є актуальним і своєчасним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13961
ISBN: 978-617-7878-58-1
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бовкун.pdf543,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.