Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13974
Назва: ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: інноваційний розвиток
маркетинг
аграрний сектор
стратегії
Дата публікації: 15-кві-2021
Видавництво: Національний університет біоресурсів і природокористування України 2021
Бібліографічний опис: Гуменюк А. В. ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ. Маркетинг та логістика в агробізнесі: збірник тез II Міжнародної науково-практичної конференції К.: НУБіП України, 2021.с.54-55.
Серія/номер: УДК;658.5/.8:631.1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13974
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnik-tez-2021_33_04-1.pdf883,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.