Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13990
Назва: РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНИХ ШКІЛ У НІДЕРЛАНДАХ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМАТОРСЬКОГО РУХУ КІНЦЯ ХХ ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Автори: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Ключові слова: освітні реформи
інклюзивна освіта
система освіти
нідерландські школи
Дата публікації: 27-тра-2021
Видавництво: Крок
Бібліографічний опис: Колісніченко А. І. Розвиток інклюзивних шкіл у Нідерландах у контексті реформаторського руху кінця ХХ початку ХХІ століття.Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 27–28 травня 2021 р.) / Ін-т педагогіки НАПН України / за заг. ред. О.І.Локшиної.— Тернопіль : Крок, 2021. С. 186-187
Короткий огляд (реферат): Європейська спільнота, слідуючи демократичним поглядам на освіту та бажанню розширити можливості для її отримання, ставить розвиток інклюзивної освіти як один з пріоритетних напрямків, що потребує особливої уваги та інтенсивного розвитку. Нідерланди, як член Європейського освітнього простору, активно підтримують новації та створюють належні умови для отримання освіти для ширшого кола її здобувачів. Метою дослідження є аналіз заходів для розвитку інклюзивної освіти, які були запровадженні у рамках останніх реформ у Нідерландах. Для здійснення дослідження використано теоретичні методи: теоретичний та історико-логічний аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизацію – під час аналізу теоретичних питань, спрямованих на визначення заходів, що сприяли розвитку інклюзивних шкіл у Нідерландах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13990
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
conf_issue_2021_репозитарій.pdf801,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.