Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанилевич, Лариса Арсеніївна-
dc.date.accessioned2021-10-06T11:52:59Z-
dc.date.available2021-10-06T11:52:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДанилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077-
dc.description.abstractУ статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчанняuk_UA
dc.publisherНАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГОuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;159.955-
dc.subjectвікова та педагогічна психологіяuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльність.uk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectучінняuk_UA
dc.subjectмайбутні психологиuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний впливuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.titleПро залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладачаuk_UA
dc.title.alternativeABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCEuk_UA
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.