Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данилевич, Лариса Арсеніївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T11:52:59Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T11:52:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077 | - |
dc.description.abstract | У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання | uk_UA |
dc.publisher | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;159.955 | - |
dc.subject | вікова та педагогічна психологія | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність. | uk_UA |
dc.subject | мотиви | uk_UA |
dc.subject | учіння | uk_UA |
dc.subject | майбутні психологи | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний вплив | uk_UA |
dc.subject | викладач | uk_UA |
dc.title | Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача | uk_UA |
dc.title.alternative | ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Вісник Нац унів оборони 2018 1 (49) Про мотиви учіння...pdf | 468,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.