Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Назва: Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача
Інші назви: ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE
Автори: Данилевич, Лариса Арсеніївна
Ключові слова: вікова та педагогічна психологія
навчальна діяльність.
мотиви
учіння
майбутні психологи
психолого-педагогічний вплив
викладач
Дата публікації: 2018
Видавництво: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО
Бібліографічний опис: Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32.
Серія/номер: УДК;159.955
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Вісник Нац унів оборони 2018 1 (49) Про мотиви учіння...pdf468,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.