Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Title: Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача
Other Titles: ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE
Authors: Данилевич, Лариса Арсеніївна
Keywords: вікова та педагогічна психологія
навчальна діяльність.
мотиви
учіння
майбутні психологи
психолого-педагогічний вплив
викладач
Issue Date: 2018
Publisher: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО
Citation: Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32.
Series/Report no.: УДК;159.955
Abstract: У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.