Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077
Title: | Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача |
Other Titles: | ABOUT DEPENDENCE OF STADIES SYSTEM OF FUTURE PSYCHOLOGISTS FROM TEACHER'S ACTIVE FORMS OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INFLUENCE |
Authors: | Данилевич, Лариса Арсеніївна |
Keywords: | вікова та педагогічна психологія навчальна діяльність. мотиви учіння майбутні психологи психолого-педагогічний вплив викладач |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ОБОРОНИ УКРАЇНИ ІМЕНІ ІВАНА ЧЕРНЯХОВСЬКОГО |
Citation: | Данилевич Л. А. Про залежність системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. К.: НУОУ, 2018. Вип. 1(49). С.26-32. |
Series/Report no.: | УДК;159.955 |
Abstract: | У статті викладено результати експериментального дослідження залежності системи мотивів учіння майбутніх психологів від активних форм психолого-педагогічного впливу викладача. Зазначається, що розвиток мотивів вчення здійснюється двома способами: через засвоєння суспільного сенсу учіння і через саму навчальну діяльність. Цим пояснюється полімотивованість цієї діяльності. У структурі мотивів учіння важливими є не лише домінуючі мотиви, але і супутні їм. Від цього комплексу мотивів учіння багато у чому залежить рівень успішності студентів в процесі професійного навчання |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14077 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Вісник Нац унів оборони 2018 1 (49) Про мотиви учіння...pdf | 468,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.