Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082
Назва: Мотивація учбової діяльності та її формування
Інші назви: Motivation of educational activity and its formation
Автори: Ольховецький, Сергій Миколайович
Ключові слова: соціальні мотиви
пізнавальні мотиви
мотивація
інтерес
потреби
мотив
Дата публікації: 24-лис-2020
Видавництво: Умань : ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Ольховецький С. Мотивація учбової діяльності та її формування. Психологічний журнал / ред. О. Д. Сафін та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. №5. С. 42-50.
Серія/номер: УДК;37.015.3:005.32
Короткий огляд (реферат): В статті розкривається поняття мотивація та мотив. Мотивація – це циклічний процес безперервного взаємного впливу та перетворень, у якому суб'єкт дії та ситуація взаємно впливають одне на одного, і результатом якого є реально простежена поведінка. Мотив – це збудження до діяльності, пов'язане з задоволенням потреби суб'єкта. До видів мотивів можна віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082
ISSN: 2617-2100
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Випуск 5.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.