Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082
Назва: | Мотивація учбової діяльності та її формування |
Інші назви: | Motivation of educational activity and its formation |
Автори: | Ольховецький, Сергій Миколайович |
Ключові слова: | соціальні мотиви пізнавальні мотиви мотивація інтерес потреби мотив |
Дата публікації: | 24-лис-2020 |
Видавництво: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Бібліографічний опис: | Ольховецький С. Мотивація учбової діяльності та її формування. Психологічний журнал / ред. О. Д. Сафін та ін. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. №5. С. 42-50. |
Серія/номер: | УДК;37.015.3:005.32 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкривається поняття мотивація та мотив. Мотивація – це циклічний процес безперервного взаємного впливу та перетворень, у якому суб'єкт дії та ситуація взаємно впливають одне на одного, і результатом якого є реально простежена поведінка. Мотив – це збудження до діяльності, пов'язане з задоволенням потреби суб'єкта. До видів мотивів можна віднести пізнавальні і соціальні мотиви. Мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14082 |
ISSN: | 2617-2100 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Випуск 5.pdf | 2,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.