Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-11T12:50:26Z | - |
dc.date.available | 2021-10-11T12:50:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Комар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125 | - |
dc.description.abstract | В статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу. | uk_UA |
dc.publisher | Sciences of Europe | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | когнітивно-комунікативний підхід | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | ситуативність навчання | uk_UA |
dc.subject | міжкультурна професійна взаємодія | uk_UA |
dc.title | Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей | uk_UA |
dc.title.alternative | COGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHING | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Kognityvno-komunikatyvnyi pidhid do navchannya angliiskoi movy studentivnemovnyh specialnostei.pdf | 310,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.