Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-10-11T12:50:26Z-
dc.date.available2021-10-11T12:50:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКомар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу.uk_UA
dc.publisherSciences of Europeuk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectкогнітивно-комунікативний підхідuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectситуативність навчанняuk_UA
dc.subjectміжкультурна професійна взаємодіяuk_UA
dc.titleКогнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностейuk_UA
dc.title.alternativeCOGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHINGuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Kognityvno-komunikatyvnyi pidhid do navchannya angliiskoi movy studentivnemovnyh specialnostei.pdf310,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.