Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Назва: | Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей |
Інші назви: | COGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHING |
Автори: | Комар, Ольга Сергіївна |
Ключові слова: | іншомовна комунікативна компетентність англійська мова когнітивно-комунікативний підхід навчальна діяльність ситуативність навчання міжкультурна професійна взаємодія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Sciences of Europe |
Бібліографічний опис: | Комар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41. |
Короткий огляд (реферат): | В статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Kognityvno-komunikatyvnyi pidhid do navchannya angliiskoi movy studentivnemovnyh specialnostei.pdf | 310,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.