Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Title: Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей
Other Titles: COGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHING
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: іншомовна комунікативна компетентність
англійська мова
когнітивно-комунікативний підхід
навчальна діяльність
ситуативність навчання
міжкультурна професійна взаємодія
Issue Date: 2021
Publisher: Sciences of Europe
Citation: Комар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41.
Abstract: В статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.