Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125
Title: | Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей |
Other Titles: | COGNITIVE-COMMUNICATIVE APPROACH FOR NON-LINGUISTIC EFL STUDENTS TEACHING |
Authors: | Комар, Ольга Сергіївна |
Keywords: | іншомовна комунікативна компетентність англійська мова когнітивно-комунікативний підхід навчальна діяльність ситуативність навчання міжкультурна професійна взаємодія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Sciences of Europe |
Citation: | Комар О.С. Когнітивно-комунікативний підхід до навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. «Sciences of Europe» мультидисциплінарний науковий журнал. 2021. № 71. С. 38 - 41. |
Abstract: | В статті обґрунтовано необхідність реалізації когнітивно-комунікативного підходу як одного з най-більш ефективних у навчанні іноземної мови на немовних спеціальностях. Визначено зв’язок між комуні-кативним і когнітивним підходами до організації лінгвістичної освіти, оскільки суттєві характеристики пізнавального процесу зумовлюються вивченням мови як засобу навчання, пізнання і комунікації. Пред-ставлено педагогічні умови та методи, щоб забезпечити успішну реалізацію даного підходу. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14125 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Kognityvno-komunikatyvnyi pidhid do navchannya angliiskoi movy studentivnemovnyh specialnostei.pdf | 310,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.