Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14166
Назва: PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION (FROM PRESCHOOL TO HIGHER EDUCATION) AND ITS ROLE IN THE SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL SUPPORT OF INCLUSIVE EDUCATION
Автори: Шеленкова, Наталія Леонідівна
Ключові слова: психологічна служба
інклюзія
інклюзивна освіта
психологічний супровід
Дата публікації: 2021
Видавництво: Częstochowa printing binding drukarnia harit
Бібліографічний опис: Nataliia Shelenkova. PSYCHOLOGICAL SERVICE OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION (FROM PRESCHOOL TO HIGHER EDUCATION) AND ITS ROLE IN THE SOCIAL AND PSYCHOLOGICAL SUPPORT OF INCLUSIVE EDUCATION. Social and educational services for children with disabilities: history, theory and practice: joint monograph. Częstochowa printing binding drukarnia harit. 2021. 350. Pp 171-183
Короткий огляд (реферат): Recently, the emotional and psychological state of children and youth is of great concern to society. Changes in society, people’s worldview and manifestations of social maladaptation, excessive fascination with computer, video and television products, age, social insecurity, stressors, low motivation to learn, developmental disabilities provoke new challenges in the development of the child’s personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14166
ISSN: 978-83-62408-38-2
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PSYCHOLOGICAL_SERVICE_OF_THE_EDUCATIONAL.pdf946,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.