Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439
Назва: | Development of students’ emotional competence |
Інші назви: | Розвиток емоційної компетентності студентів |
Автори: | Гульбс, Ольга Анатоліївна Тишакова, Людмила Тімофіївна Балабанова, Любов Матвіївна Балабанова, Ксенія Вікторівна |
Ключові слова: | майбутні психологи; професійна компетенція; емоційна компетентність; саморегулювання; емоційні здібності; співчуття; відображення. |
Дата публікації: | 30-чер-2021 |
Видавництво: | Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation. New York, NY, USA |
Бібліографічний опис: | Gulbs, O., Tyshakova, L., Balabanova, L., & Balabanova, K. (2021). Development of students’ emotional competence. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 21(2), 39-44. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутнісні характеристики поняття «емоційна компетентність» як складова професійної компетентності психологів. Детальний аналіз професійної компетентності дається у контексті психолого-педагогічного дослідження. За підсумками аналізу обмежених понять «емоційні здібності», дано визначення емоційної компетентності «емоційний інтелект». У ході нашого дослідження в групах АСПТ було досягнуто суттєвого підвищення середніх та високих показників емоційної компетентності психологів. Встановлено, що емоційна компетентність як складова професійної компетентності є набір емоційних та соціальних здібностей, таких як здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей, контролювати емоційну сферу. Автори виділили чотири основні компоненти зі своїми функціями у складі емоційної компетентності. Подвійна комбінація цих компонентів створює чотири функціональні блоки емоційної компетентності: когнітивний, внутрішньоособистісний і міжособистісний. У статті розкривається змістовність у структурі емоційних можливостей особистості психологів (емпатія, рефлексія, саморегуляція та контроль над почуттями та емоціями інших людей). Охарактеризовано основні компоненти емоційної компетентності та її значення у процесі внутрішньоособистісного та міжособистісного спілкування. |
Опис: | Retrieved from http://www.ajfaer.org/index.php/ajfaer/article/view/101 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14439 |
ISSN: | 2474-9397 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Американська стаття 30.06.2021.pdf | 275,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.