Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Title: Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях
Authors: Карнаух, Леся Петрівна
Keywords: гендерна соціалізація
діти дошкільного віку
гендерне виховання
гендерна ідентичність
Issue Date: 2021
Publisher: Journal of Humanities And Social Science
Citation: Карнаух Л.П. Теоретичні засади розвитку гендерного дискурсу у філософських дослідженнях. IOSR Journal of Humanities And Social Science (IOSR-JHSS) Volume 26, Issue 6, Series 11. 2021. PP. 16-20.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню гендерної проблематики в історії філософських досліджень.Аналіз історичної ретроспективи розвитку гендерних досліджень, інтерпретація історико-філософського розвитку гендеру дасть змогу краще зрозуміти сучасні і перспективні проблемигендерної соціалізації особистості сьогодні, уявити педагогічні складові цієї проблематики. Протеактуалізація історико-філософських рефлексій щодо гендерних проблем виявляє, що ця тематика,будучи периферійною, наявна в дослідженнях провідних філософів всіх етапів розвитку суспільства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14449
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
C2606111620.pdf306,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.