Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14602
Назва: Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мови
Інші назви: Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мови
Автори: Мамчур, Євген Анатолійович
Ключові слова: цінність
ціннісна орієнтація
професійно-ціннісна орієнтація
іноземна мова
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Видавництво СумДПУ імені А.С. Макаренка
Бібліографічний опис: Мамчур Є.А. Формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутнього учителя у процесі вивчення іноземної мови. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції «Културомовна особистість фахівця у ХХІ столітті», 10-11 грудня 2021 року., Суми., С. 120-122.
Короткий огляд (реферат): Поняття «цінності» і «ціннісні орієнтації» різнять як загальне (суспільне) й індивідуальне (особистісне). Цінність – об’єктивна, а ціннісна орієнтація – суб’єктивна. Перехід цінностей у ціннісні орієнтації є свідченням об’єктивації особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14602
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
zbirnik_kulturomovna_osobistist_fahivcya_u_hhi_stolitti_17941.pdf2,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.