Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616
Назва: THE ROLE OF FEEDBACK IN TRAINING FUTURE EFL TEACHERS
Інші назви: Роль зворотнього зв'язку у підготовці майбутніх учителів англійської мови
Автори: Гембарук, Алла Степанівна
Панченко, Єлизавета Андріївна
Ключові слова: feedback
pre-service English teacher training
transmission approach to feedback
self-regulation feedback
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: (Електронне видання)
Бібліографічний опис: Alla Gembaruk, Ielyzaveta Panchenko. The role of feedback in training future EFL teacher. Порівняльно-педагогічні студії. 2021. № 1 (41). С. 35-42.
Серія/номер: УДК;378.792.8.793.3/796-045
Короткий огляд (реферат): The article describes the application of feedback in the training of futureEnglish teachers and examines how contextual influences of their school practiceshape the University practices. The study used curriculum analysis and inductive anddeductive analyses of observation during the students' school practice. It studied thecase of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University in piloting a newMethodology curriculum designed by a group of experts within the New GenerationSchool Teacher Project (British Council Ukraine and Ministry of Education andScience of Ukraine, 2013–2019). The core Curriculum analysis unpacks a curriculuminto its parts, dealing with feedback in terms of learning, teaching, and resources;evaluates how the parts fit together, checks underlying beliefs and assumptions; andseeks justification for curriculum choices and assumptions.
Опис: http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14616
ISSN: http://pps.udpu.edu.ua/article/view/243104
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
243104-Article Text-557896-1-10-20211025.pdf424,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.