Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14722
Назва: Інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти.
Автори: Савченко, Віталій Вікторович
Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: modernization
innovative approaches
education
future teachers
Дата публікації: 2021
Видавництво: Умань: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Савченко В., Павлюк В. Інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Збірник наукових праць УДПУ, 2021. Вип.1., 2021. с.20-27.
Серія/номер: УДК;378.018.8:373.011-051:81’243]:001.895
Короткий огляд (реферат): The paper describes the results of a research study on the problem of future teachers’ training based on the analysis of scientific literature and law regulated documents. The analysis revealed two main innovative approaches (regulatory-directed and subjectively intended) to future foreign languages teachers’ training in institutions of higher education in Ukraine that appear in the new changes in higher education in particular. The authors found out that mentioned innovative approaches should be evaluated as the most powerful and positive in their results: structural and semantic upgrade of future teachers’ training in higher education institutions (three-level model of training, additional profiles training, competence-oriented content training) and provide its further resource update (personnel, informational, technological, etc.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14722
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
INNOVATIVE APPROACHES TO FUTURE TEACHERS’ TRAINING IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS.pdf853,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.