Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
Title: Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії
Other Titles: Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Іноваційні технологій
інноваційний маркетинг
туристична індустрія
Issue Date: 19-May-2022
Publisher: Київ: Інтерсервіс
Citation: Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року.тКиїв: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73.
Series/Report no.: УДК;339.9:005(100)(06)
Abstract: У дослідженні йдеться про значення інноваційних технологій для розвитку туристичної індустрії в умовах сучасності
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
ISBN: 978-966-999-251-2
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Барвінок_Zbirka-14-06-2022.pdf272,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.