Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-08-12T11:42:08Z-
dc.date.available2022-08-12T11:42:08Z-
dc.date.issued2022-05-19-
dc.identifier.citationБарвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року.тКиїв: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-999-251-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776-
dc.description.abstractУ дослідженні йдеться про значення інноваційних технологій для розвитку туристичної індустрії в умовах сучасностіuk_UA
dc.publisherКиїв: Інтерсервісuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.9:005(100)(06)-
dc.subjectІноваційні технологійuk_UA
dc.subjectінноваційний маркетингuk_UA
dc.subjectтуристична індустріяuk_UA
dc.titleРоль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустріїuk_UA
dc.title.alternativeРоль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустріїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Zbirka-14-06-2022.pdf272,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.