Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
Назва: Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії
Інші назви: Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії
Автори: Барвінок, Наталія Володимирівна
Ключові слова: Іноваційні технологій
інноваційний маркетинг
туристична індустрія
Дата публікації: 19-тра-2022
Видавництво: Київ: Інтерсервіс
Бібліографічний опис: Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року.тКиїв: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73.
Серія/номер: УДК;339.9:005(100)(06)
Короткий огляд (реферат): У дослідженні йдеться про значення інноваційних технологій для розвитку туристичної індустрії в умовах сучасності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
ISBN: 978-966-999-251-2
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Барвінок_Zbirka-14-06-2022.pdf272,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.