Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805
Назва: Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту
Автори: Брагінець, ТО.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
управління
інформаційні продукти
інтернет
маркетинговий контроль
операційний маркетинг
стратегічний маркетинг
маркетинговий синтез
маркетинговий аналіз
маркетинг
Дата публікації: 29-жов-2021
Видавництво: Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Бібліографічний опис: Брагінець Т. О. Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 20–22.
Короткий огляд (реферат): Маркетинговий менеджмент являє собою управління маркетинговою діяльністю підприємства та є саме тією сферою в управлінській діяльності, яка активно реагує на зміни у ринковій кон’юнктурі і адаптацію інновацій у суспільстві. У сучасному бізнесі менеджери з маркетингу стали тими людьми від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Адже саме вони відповідальні за розробку клієнтської бази, відіграють основну роль у зміцненні клієнтських відносин, так як є відповідальними за розробку клієнтської бази.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Брагінець Т.О. Луцьк, 2021.pdf1,44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.