Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805
Title: Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту
Authors: Брагінець, ТО.
Keywords: маркетинговий менеджмент
управління
інформаційні продукти
інтернет
маркетинговий контроль
операційний маркетинг
стратегічний маркетинг
маркетинговий синтез
маркетинговий аналіз
маркетинг
Issue Date: 29-Oct-2021
Publisher: Луцьк : ІВВ Луцького НТУ
Citation: Брагінець Т. О. Особливості створення інформаційних продуктів для маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 20–22.
Abstract: Маркетинговий менеджмент являє собою управління маркетинговою діяльністю підприємства та є саме тією сферою в управлінській діяльності, яка активно реагує на зміни у ринковій кон’юнктурі і адаптацію інновацій у суспільстві. У сучасному бізнесі менеджери з маркетингу стали тими людьми від компетентності яких залежить успіх всієї компанії. Адже саме вони відповідальні за розробку клієнтської бази, відіграють основну роль у зміцненні клієнтських відносин, так як є відповідальними за розробку клієнтської бази.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14805
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези Брагінець Т.О. Луцьк, 2021.pdf1,44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.