Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-10-19T13:13:23Z-
dc.date.available2022-10-19T13:13:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкачук Г. В. Використання методів проблемного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Перспективи та інновації науки. 2022. №2(7). С. 634-645.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14834-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/pis/issue/view/38uk_UA
dc.description.abstractВажливим етапом підготовки майбутнього фахівця є розвиток його продуктивного самостійного творчого мислення, яке дає змогу вирішувати йому складні професійні завдання. Реалізувати таку підготовку в умовах репродуктивного навчання, основу якого складає засвоєння знань, тобто запам’ятовування та відтворення поданої викладачем інформації, практично неможливо. З огляду на це, підготовка майбутніх учителів інформатики повинна базуватись, в першу чергу, на студентоцентрованих методах навчання, які основною дійовою особою у процесі навчання визначають студента, тоді як викладач здійснює роль фасилітатора, який допомагає та скеровує освітню діяльність. Один зтаких методів, який дає змогу активізувати розумову діяльність студента є методпроблемногонавчання.Технологія проблемного навчання реалізується через певну ситуаційну проблему, яка викликає стан певного психологічного дискомфорту і, як наслідок, потребу подолання та вирішення проблеми. Тому проблемне навчання визначають як тип навчання, який створює умови виникнення у студентів активної розумової діяльності на основі розв’язку проблемних навчальних задач.Стаття розкриває можливості проблемного навчанняу підготовці майбутніх учителів інформатики. У роботі визначено рівні проблемних завдань відповідно до ступеня залученості викладача до їх розв’язання: початковий, середній, високий та творчий. Пропонуються до розгляду конкретні приклади застосування методів проблемного навчання в межах інформатичних навчальних дисциплін освітньо-професійної програми «Середня освіта (Інформатика)». Виявлено, що можливості реалізації проблемного навчання у підготовці майбутніх учителів інформатики надзвичайно широкі, особливо в умовах впровадження додаткових засобів –онлайнових середовищ. Функціональні інструменти онлайнових сервісів для організації дистанційного навчання дають змогу організувати різні види діяльностей та вирішують ряд важливих педагогічних проблем, серед яких проблеми організації самостійної роботи, дослідної роботи, формування творчих здібностей, підвищення інтересу до навчання тощо. Запропонований сервіс Padlet має достатній функціонал, який забезпечує організацію проблемного навчання в дистанційній формі.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.147-
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectметоди проблемного навчанняuk_UA
dc.subjectPadletuk_UA
dc.subjectрівні проблемних завданьuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectонлайнові сервісиuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель інформатикиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.titleВикористання методів проблемного навчання у процесі підготовки майбутніх учителів інформатикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Tkachuk_naukovi_perspektivy-2022.pdf760,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.