Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14837
Назва: | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗДО |
Автори: | Гарбар, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 4-бер-2021 |
Видавництво: | Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка |
Бібліографічний опис: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. – 191 с. |
Серія/номер: | УДК 373.3:001.895(06); |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системиосвіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір.Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії тапрактиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійномувходженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімкозмінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативнихдокументів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладудошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивнимпростором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, ашироке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечитиперехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності яквихованців, так і педагогів. |
Опис: | Використання інформаційно-комунікативних технологій є одним зпріоритетів освіти і успішно входить в практику, оскільки сучасне суспільство –це століття загальної комп'ютеризації.У педагогічній діяльності можна використовувати різнізасоби: комп'ютер,ноутбук, інтерактивну дошку, принтер, сканер, телевізор, відео, DVD, CD,музичний центр, цифровий фотоапарат, відеокамеру. Застосування в роботірізних засобів у навчанні та розвитку дошкільнят надають широкі можливостідля комунікації та отриманні різноманітної сучасної інформації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14837 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Міністерство освіти і науки України.pdf | На сучасному етапі в Україні відбувається становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження у світовий інформаційно-освітній простір. Цей процес супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії та практиці навчально-виховного процесу, який повинен сприяти гармонійному входженню дитини в інформаційне суспільство. З розвитком технологій стрімко змінюється і стандарт дошкільної освіти. Відповідно до нормативних документів, що регламентують впровадження ІКТ у діяльність закладу дошкільної освіти, сучасний заклад має бути динамічним, позитивним простором, мета якого полягає в оптимізації розвивального потенціалу дітей, а широке впровадження інформаційних технологій дасть змогу забезпечити перехід на новий рівень аналізу, оцінки, контролю за якістю діяльності як вихованців, так і педагогів. | 1,17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.