Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-11-16T11:49:22Z-
dc.date.available2022-11-16T11:49:22Z-
dc.date.issued2022-09-29-
dc.identifier.citationМедведєва М.О., Ткачук Г.В. Інтеграція інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Věda a perspektivy. 2022. №9(16). С.146-157.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1592-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14906-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2502uk_UA
dc.description.abstractСучасні реалії та інтенсивний розвиток технологій збільшують вимогидо педагогів та вимагають вдосконалення сучасної системи освіти. Однією із основних умов становлення висококваліфікованого вчителя є формування позитивної мотивації студентів до вивчення фундаментальних дисциплін, а також інтересу до впровадження інновацій у своїй професійній діяльності. Іншою умовою є оновлення змісту, форм та методів фахової підготовки студентів в аудиторній та позааудиторній роботі. Важливо викликати інтерес та підтримувати увагу студентів протягом навчання, перетворювати аудиторію пасивних спостерігачів на активних учасників освітнього процесу. Тому нагальною стає потреба використання в освітньому процесі інтерактивних технологій навчання. Таким чином студенти виступають не у ролі слухачів, а у ролі активних учасників. Використання інтерактивних методів навчання особливо значущі під час підготовки майбутніх учителів математики, адже отриманий досвід, знання вони можуть трансформувати т а використати у професійній діяльності під час виробничої практики чи викладанні у закладах освіти. У роботі описано форми інтерактивного навчання, які вдало поєднанні з інформаційно-комунікаційними технологіями(ІКТ)дозволяють оптимізувати освітній процес. Зокрема це «Ротаційні трійки» на занятті з лінійної алгебри та «Пошук відомостей» на занятті з дискретної математики. Наведено приклад використання даних форм в Уманському педагогічному університеті імені Павла Тичинина базі Центру освітніх технологій «USPU Ecosystem», який обладнаний сучасними інструменти, що дозволяє зручно та гнучко організувати роботу студентів. Окреслено переваги та недоліки впровадження інтерактивних форм навчання за допомогою ІКТ.uk_UA
dc.publisherMezinárodní Ekonomický Instituts.r.o.uk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectлінійна алгебраuk_UA
dc.subjectдискретна математикаuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.titleІнтеграція інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Медведєва_Ткачук.pdf395,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.