Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14906
Title: Інтеграція інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів математики
Authors: Медведєва, Марія Олександрівна
Ткачук, Галина Володимирівна
Keywords: інтерактивні технології
ІКТ
лінійна алгебра
дискретна математика
освітній процес
майбутні вчителі математики
інформаційно-комунікаційні технології
інтерактивні методи навчання
Issue Date: 29-Sep-2022
Publisher: Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o.
Citation: Медведєва М.О., Ткачук Г.В. Інтеграція інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Věda a perspektivy. 2022. №9(16). С.146-157.
Abstract: Сучасні реалії та інтенсивний розвиток технологій збільшують вимогидо педагогів та вимагають вдосконалення сучасної системи освіти. Однією із основних умов становлення висококваліфікованого вчителя є формування позитивної мотивації студентів до вивчення фундаментальних дисциплін, а також інтересу до впровадження інновацій у своїй професійній діяльності. Іншою умовою є оновлення змісту, форм та методів фахової підготовки студентів в аудиторній та позааудиторній роботі. Важливо викликати інтерес та підтримувати увагу студентів протягом навчання, перетворювати аудиторію пасивних спостерігачів на активних учасників освітнього процесу. Тому нагальною стає потреба використання в освітньому процесі інтерактивних технологій навчання. Таким чином студенти виступають не у ролі слухачів, а у ролі активних учасників. Використання інтерактивних методів навчання особливо значущі під час підготовки майбутніх учителів математики, адже отриманий досвід, знання вони можуть трансформувати т а використати у професійній діяльності під час виробничої практики чи викладанні у закладах освіти. У роботі описано форми інтерактивного навчання, які вдало поєднанні з інформаційно-комунікаційними технологіями(ІКТ)дозволяють оптимізувати освітній процес. Зокрема це «Ротаційні трійки» на занятті з лінійної алгебри та «Пошук відомостей» на занятті з дискретної математики. Наведено приклад використання даних форм в Уманському педагогічному університеті імені Павла Тичинина базі Центру освітніх технологій «USPU Ecosystem», який обладнаний сучасними інструменти, що дозволяє зручно та гнучко організувати роботу студентів. Окреслено переваги та недоліки впровадження інтерактивних форм навчання за допомогою ІКТ.
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2502
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14906
ISSN: 2695-1592
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття_Медведєва_Ткачук.pdf395,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.