Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Аанатолійович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-11-30T08:44:09Z-
dc.date.available2022-11-30T08:44:09Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКраснобокий Ю., Ткаченко І., Ільніцька К. Характерні ознаки кризи в освіті й можливі шляхи її подолання. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том 7: Чинники оцінювання якісних досліджень : колективна монографія / наук. ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. Конін – Ужгород – Перемишль : Посвіт, 2022. С. 132—139.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14960-
dc.description.abstractВідомо, що педагогічна освіта займає авангардні позиції в освітній галузі загалом. Цей процес забезпечується через науково обґрунтовану систему перспективних ліній виховання й розвитку як окремого індивіда, так і векторальності людського соціуму загалом. Інноваційна діяльність в освіті – особлива, вона спирається на проблему проективності майбутнього за умов відповідної педагогічної свідомості – потребує архітектоніки профільної освіти, має розглядатися як випереджувальна ланка в комплексі всіх векторів розвитку суспільства. В іншому випадку – опинимося не в своєму часі.uk_UA
dc.publisherПП «ПÓСВІТ»uk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectпідготовка кадрівuk_UA
dc.subjectекстернатuk_UA
dc.subjectкризові явищаuk_UA
dc.titleХарактерні ознаки кризи в освіті й можливі шляхи її подоланняuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.