Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14960
Назва: | Характерні ознаки кризи в освіті й можливі шляхи її подолання |
Автори: | Краснобокий, Юрій Миколайович Ткаченко, Ігор Аанатолійович Ільніцька, Катерина Сергіївна |
Ключові слова: | система освіти профорієнтація підвищення кваліфікації підготовка кадрів екстернат кризові явища |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ПП «ПÓСВІТ» |
Бібліографічний опис: | Краснобокий Ю., Ткаченко І., Ільніцька К. Характерні ознаки кризи в освіті й можливі шляхи її подолання. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том 7: Чинники оцінювання якісних досліджень : колективна монографія / наук. ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. Конін – Ужгород – Перемишль : Посвіт, 2022. С. 132—139. |
Короткий огляд (реферат): | Відомо, що педагогічна освіта займає авангардні позиції в освітній галузі загалом. Цей процес забезпечується через науково обґрунтовану систему перспективних ліній виховання й розвитку як окремого індивіда, так і векторальності людського соціуму загалом. Інноваційна діяльність в освіті – особлива, вона спирається на проблему проективності майбутнього за умов відповідної педагогічної свідомості – потребує архітектоніки профільної освіти, має розглядатися як випереджувальна ланка в комплексі всіх векторів розвитку суспільства. В іншому випадку – опинимося не в своєму часі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14960 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Характерні ознаки кризи в освіті й можливі шляхи її подолання.pdf | 221,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.