Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Інші назви: МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: моделювання, інтонаційні навички, вокально-технічні навички, майбутні учителі музики
Дата публікації: лис-2016
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Козій О. М. Моделювання як процес формування інтонаційних навичок у майбктніх учителів музики. Молодь, освіта, наука та мистецтво: матеріали III Всеукр. наук.-мет. Інтернет-семінару з Міжнар. участю (м. Умань, 24 листопада, 2016 р.) / УДПУ ім. П.Тичини, факультет мистецтв; [ред.кол.: Терешко І.Г.(гол.ред.) та ін.]. Умань:ФОП Жовтий О.О., 2016. 172 с.
Серія/номер: УДК;[37(477)+7] (063)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто моделювання як процес підвищення реалізації завдань вищої школи. Зроблений аналіз наукових праць, де досліджувалося поняття "інтонація". Доведено, що формування інтонаційних навичок відбувається шляхом інтеграції і вкрай необхідне майбутньому вчителю музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14963
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.