Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15045
Назва: | Підготовка майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підхоу в закладах вищої освіти |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | основні аспекти підготовки майбутніх вчителів української мови та літератури формування професійної компетентності онтологія професійної компетентності засади компетентнісного підходу |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничо-поліграфічний центр "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Коваль В. О. Підготовка майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підхоу в закладах вищої освіти : монографія / Коваль В. О. ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2021. - 449 с. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:80(02) |
Короткий огляд (реферат): | У монографії визначено основні аспекти щодо підготовки майбутніх учителів української мови та літератури до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу в закладах вищої освіти. Зокрема, окреслено методологічні основи дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; розкрито сутність методологем наукового дослідження; проведено ретроспективний аналіз становлення професійної компетентності учителів української мови та літератури. Теоретично обґрунтовано онтологію професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано структуру професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; проаналізовано стан фахової підготовки майбутніх учителів української мови та літератури у контексті формування професійної компетентності. Змодельовано й теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; охарактеризовано методику й організацію експериментальної роботи та діагностику сформованості професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури; відстежено впровадження інтерактивних технологій у процес формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови та літератури. У науковій роботі узагальнено організацію, методику та статистичну перевірку результатів експериментального дослідження Адресується фахівцям у галузі теорії і методики професійної освіти, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам закладів вищої педагогічної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15045 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія.pdf | 4,47 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.