Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065
Title: | Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі |
Authors: | Бондаренко, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | мультимедіа цифрові інструменти мультимедійний контент відеоредактори відео навчальне відео відеолекції відеоформат |
Issue Date: | 28-Sep-2022 |
Publisher: | Міжнародний економічний інститут (Чехія) |
Citation: | Бондаренко Т. В. Аналіз цифрових інструментів для створення мультимедійного контенту в умовах дистанційного навчання у вищій школі. Věda a perspektivy. 2022. № 9(16). С. 423-431 |
Abstract: | Все своє життя людина отримує інформацію – тек стову, графічну, відеоінформацію. Пандемія COVID-19 стала дуже серйозним випробуванням для усієї цивілізації. Багатьо м галузям людської діяльності потрібно було трансформуватися та адаптуватися. При цьому, соціальне дистанціювання спонукало в дещо іншому ракурсі отримувати інформацію. Віддалено, шукаючи нових віртуальних зв’язків, суспільство все більше здійснює поступ д о сприйняттяцифрової інформації.Актуальним стало електронне навчання, включаючи дистанц ійні онлайн-платформи, такі як Moodle, Clasroom, Edmodo, ClassDojo тощо. Як виявилося, стал и затребуваним з моменту введення карантинних обмежень, стрімінгові пла тформи, такі як Google-Meet, Zoom, YouTube Live, Facebook Streaming, Instagram Live чи LinkedIn Live. Хоча пряма трансляція відео та спілкуванняв чаті не є чимось новим, проте інструменти для роботи та підтримки соціальної комунікації один з одним, задля поширення даних, віднині удосконалюються та стають все більш затребуваними. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2524/2528 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15065 |
ISSN: | 695-1584 2695-1592 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
2524-Текст статті-2536-1-10-20220928.pdf | 293,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.