Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерещук, Сергій Іванович-
dc.contributor.authorКолмакова, Віра Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-12-08T07:23:20Z-
dc.date.available2022-12-08T07:23:20Z-
dc.date.issued2019-09-24-
dc.identifier.citationТерещук С.І., Колмакова В.О. Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). Електронний ресурс. Режим доступу:https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdfuk_UA
dc.identifier.issn2414-0325-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068-
dc.descriptionhttps://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdfuk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто поняття «давач», («сенсор», «датчик») в системі шкільного фізичного експерименту. Обґрунтовано можливість застосування давачів на уроках фізики: перетворення вхідного сигналу у вихідний супроводжується перетворенням одного виду енергії в інший (згідно закону збереження енергії), а робота давачів заснована на фізичних явищах (фізичних ефектах або принципах), які описуються відповідними фізичними законами. В статті розглянуто методичні аспекти застосування мобільного додатку Google Science Journal на уроках фізики. Вказаний додаток дозволяє використовувати давачі мобільного пристрою для проведення фізичного експерименту. Як приклад розглянуто фронтальну лабораторну роботу «Визначення періоду коливань математичного маятника». Запропоновано методику її проведення за двома варіантами: перший передбачає традиційну техніку і методику проведення експерименту, а другий підхід — із застосуванням мобільного додатку Google Science Journal. В статті показано, що застосування давачів смартфонів на уроках фізики має перспективи в контексті STEM-освіти. Таким чином, використання розглядуваного додатку є на часі і потребує подальших науково-методичних досліджень щодо застосування його в системі шкільного фізичного експерименту у старшій школі. Мобільний додаток Science Journal може бути використаний для підключення зовнішніх давачів, що матиме позитивний вплив для впровадження STEM-освіти та використання Arduino при демонстрації фізичних дослідів учителем фізики. Підключення давачів з використанням мікроконтролера Arduino є особливо перспективним в проведенні творчих лабораторних робіт з фізики.uk_UA
dc.publisherOpen educational e-environment of modern University, special edition (2019).uk_UA
dc.subjectмобільне навчанняuk_UA
dc.subjectтехнологія навчанняuk_UA
dc.subjectмобільні пристроїuk_UA
dc.subjectсенсориuk_UA
dc.subjectдавачіuk_UA
dc.subjectвимірювання фізичних величинuk_UA
dc.subjectGoogle Science Journal (Науковий журнал)uk_UA
dc.subjectфізичний експериментuk_UA
dc.subjectSTEM-освіта.uk_UA
dc.titleВикористання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019).uk_UA
dc.title.alternativeВИКОРИСТАННЯ ДАВАЧІВ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
200-Текст статті-1174-3-10-20191008.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.