Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068
Title: Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019).
Other Titles: ВИКОРИСТАННЯ ДАВАЧІВ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Authors: Терещук, Сергій Іванович
Колмакова, Віра Олексіївна
Keywords: мобільне навчання
технологія навчання
мобільні пристрої
сенсори
давачі
вимірювання фізичних величин
Google Science Journal (Науковий журнал)
фізичний експеримент
STEM-освіта.
Issue Date: 24-Sep-2019
Publisher: Open educational e-environment of modern University, special edition (2019).
Citation: Терещук С.І., Колмакова В.О. Використання давачів мобільних пристроїв для проведення фізичного експерименту Open educational e-environment of modern University, special edition (2019). Електронний ресурс. Режим доступу:https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdf
Abstract: В статті розглянуто поняття «давач», («сенсор», «датчик») в системі шкільного фізичного експерименту. Обґрунтовано можливість застосування давачів на уроках фізики: перетворення вхідного сигналу у вихідний супроводжується перетворенням одного виду енергії в інший (згідно закону збереження енергії), а робота давачів заснована на фізичних явищах (фізичних ефектах або принципах), які описуються відповідними фізичними законами. В статті розглянуто методичні аспекти застосування мобільного додатку Google Science Journal на уроках фізики. Вказаний додаток дозволяє використовувати давачі мобільного пристрою для проведення фізичного експерименту. Як приклад розглянуто фронтальну лабораторну роботу «Визначення періоду коливань математичного маятника». Запропоновано методику її проведення за двома варіантами: перший передбачає традиційну техніку і методику проведення експерименту, а другий підхід — із застосуванням мобільного додатку Google Science Journal. В статті показано, що застосування давачів смартфонів на уроках фізики має перспективи в контексті STEM-освіти. Таким чином, використання розглядуваного додатку є на часі і потребує подальших науково-методичних досліджень щодо застосування його в системі шкільного фізичного експерименту у старшій школі. Мобільний додаток Science Journal може бути використаний для підключення зовнішніх давачів, що матиме позитивний вплив для впровадження STEM-освіти та використання Arduino при демонстрації фізичних дослідів учителем фізики. Підключення давачів з використанням мікроконтролера Arduino є особливо перспективним в проведенні творчих лабораторних робіт з фізики.
Description: https://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/200/pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15068
ISSN: 2414-0325
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
200-Текст статті-1174-3-10-20191008.pdf1,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.