Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинюк, Михайло Тадейович | - |
dc.contributor.author | Миколайко, Володимир Валерійович | - |
dc.contributor.author | Підгорний, Олександр Васильович | - |
dc.contributor.author | Хитрук, Валентин Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-08T07:25:46Z | - |
dc.date.available | 2022-12-08T07:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Мартинюк М. Т, Миколайко В. В., Підгорний О. В., Хитрук В. І. Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО). Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(6), 2021. С. 224-239 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15071 | - |
dc.description | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/250427 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано процедуру добору і конструювання цілісного змісту навчальних матеріалів, недиспаратних щодо морального становлення особистості учня та прогностичноперспективних щодо організації навчально-пізнавальної діяльності й розгортання психологічних процесів, провідних в освітній діяльності, насамперед реалізації механізмів і процедур критичного мислення. Специфічним завданням статті є обґрунтування нового змісту навчання основ спеціальної теорії відносності в закладах загальної середньої освіти та в методичній системі підготовки майбутніх учителів фізики. | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk_UA |
dc.subject | природнича освіта | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтований зміст навчання | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | вивчення основ спеціальної теорії відносності | uk_UA |
dc.subject | очікувані (прогнозовані) результати навчання | uk_UA |
dc.title | Добір і конструювання змісту навчальних матеріалів зі шкільної природничої освіти в контексті сучасних провідних освітніх парадигм (на прикладі вивчення основ спеціальної теорії відносності в ЗЗСО) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
250427-Текст статті-574717-3-10-20220106.pdf | 883,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.